header

Activitatile Proiectului

Pentru a atinge obiectivele stabilite, proiectul va dezvolta o serie de module care sa conduca la o activitate mai eficienta si mai competitiva a SC AIS PRODIMPEX SRL.
Activitatile proiectului “Cresterea eficientei AIS PRODIMPEX prin implementarea unui sistem de comert electronic modern”, cod SMIS 46731, sunt urmatoarele:

Lista Activitatilor:

Detalierea Activitatilor

Activitatea 1 - Achizitie servicii de informare si publicitate

Aceasta activitate va presupune achizitionarea prin proiect a unor servicii de informare si publicitate care vor permite informarea publicului larg asupra implementarii proiectului, obiectivelor si activitatilor sale, precum si asupra asistentei financiare nerambursabile prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara III “Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public” /DMI 3 „Sustinerea E-economiei” / Operatiunea 2 „Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii on-line pentru afaceri”.

Activitate 2 - Realizarea materialelor de informare si publicitate

in cadrul proiectului se vor achizitiona urmatoarele materiale de informare si publicitate:

  1. 1 anunt in presa privind inceperea proiectului (nu exista o dimensiune obligatorie, dar textul si siglele trebuie sa fie vizibile).
  2. 1 anunt in presa privind finalizarea proiectului (nu exista o dimensiune obligatorie, dar textul si siglele trebuie sa fie vizibile).
  3. 37 de etichete autocolante (dimensiune recomandata minim 9 cm x 5 cm).
  4. Realizare pagina Web inclusiv postare sigla Uniunii Europene, Sigla Guvernului Romaniei si sigla Instrumentelor Structurale in Romania si postare link catre site-ul web al instrumentelor Structurale din Romania, .
  5. 200 pliante informative cu privire la proiect (Dimensiune pliant = format desfasurat A4, 4+4 culori, hartie 90g, lucios si format inchis 1/3 din A4 (9,9 x 21 cm).

in realizarea materialelor de informare si publicitate se vor respecta cerintele de vizibilitate privind siglele, spatierile, culorile, fonturile, logourile, modelele si orice alte cerinte impuse de prevederile Manualului de Identitate vizuala POSCCE 2007-2013 in Romania.

Activitatea 3 - Achizitie echipamente IT si licente

Activitatea urmareste achizitia urmatoarelor echipamente TIC si licente informatice:

  • Server de backup si salvare snap-shoturi pentru serverul principal;
  • Server procesare principal;
  • Statie de lucru dotata cu echipamente suplimentare de call center, casti, microfon, telefon;
  • Statie de lucru pentru planificare activitate si webmarketing;
  • Laptop;
  • Notebook;
  • Imprimanta multifunctionala;
  • Cablu UTP;
  • Imprimanta pentru coduri de bare;
  • Rack/ cabinet server;
  • Switch 48 porturi;
  • Switch 24 porturi;
  • Videoproiector;
  • Aparat foto;
  • Licenta de productivitate tip editare text, calcul tabular, realizare prezentari;
  • Licenta de utilizare platforma de comert electronic B2B si B2C.

Aceste echipamente vor servi la implementarea platformei de comert electronic B2B si B2C si a modulelor integrate in aceasta.

Activitatea 4 - Receptie, punere in functiune echipamente IT si instalare licente

Echipamentele TIC si licentele mai sus mentionate vor fi receptionate si instalate la sediul SC AIS PRODIMPEX SRL. Locatia de implementare a proiectului este: soseaua Alexandriei, Nr. 144, Sector 5, Bucuresti.

Activitatea 5 - Achizitie platforma de comert electronic si training specializat

Activitatea urmareste achizitia unei platforme de comert electronic.

Platforma integrata B2B si B2C ce va fi achizitionata prin intermediul acestui proiect va avea urmatoarele module:

Modulul WEB DESIGN

Functionalitate: Personalizarea grafica ofera unicitate unui magazin de e-commerce, prin realizarea accesului facil la oricare din componentele platformei integrate.

Prin modulul WEB DESIGN se va urmari crearea unei identitati vizuale unitare a proiectului, care va fi folosita in toate componentele sale: modulul interfata cu utilizatorii B2C si B2B, modulul pentru gestionarea continutului platformei, precum si modulul de marketing.

Logo-ul si design-ul de identitate dau unei afaceri perceptia de brand unitar, distinctiv in mediul de afaceri online. Identitatea vizuala reprezinta suma elementelor definitorii ale unui brand, care aduc notorietate companiei. Eficienta acesteia depinde de simbolurile, fonturile, culorile si stilurile de design, care o impun in fata concurentei, printr-o imagine reprezentativa.

Modulul E-COMMERCE B2C

Functionalitate: Rolul acestui modul este de a realiza si implementa o interfata de comert electronic, destinata utilizarii de catre clientul final – B2C.

Aceasta interfata va fi axata in principal pe imbunatatirea experientei de cumparare online a utilizatorilor persoane fizice si satisfacerea tuturor nevoilor acestora, prin punerea la dispozitie a unui set complet de instrumente specifice.

Modulul E-COMMERCE B2B

Functionalitate: Rolul acestui modul este de a realiza si implementa o interfata de comert electronic destinata utilizarii de catre partenerii din reteaua de distributie – B2B. Acest modul preia din functiile modulului B2C – structuri, meniuri, categorii, produse, cos de cumparaturi, etc – si adauga numeroase noi functionalitati pentru integrarea online a activitatii companiei cu partenerii din reteaua de distributie.

Modulul WEB MARKETING

Web Marketingul este o componenta a platformei de comert electronic care, prin tehnicile specifice, urmareste intarirea si crearea brandului / imaginii firmei si a activitatii pe care o desfasoara.

Modulul CONTENT MANAGEMENT SYSTEM – CMS

Functionalitate: Este principalul modul al platformei integrate de comert electronic B2B si B2C. Rolul sau este, pe de o parte, de a crea si administra continutul - resursele necesare functionarii modulelor B2B, B2C si Marketing -, precum si de a integra toate aceste sisteme intr-o platforma complexa, unitara, de comert electronic.

Activitatea 6 - Receptie si implementare platforma de comert electronic

Platforma de comert electronic mai sus mentionata va fi receptionata si instalata la sediul SC AIS PRODIMPEX SRL. Locatia de implementare a proiectului este soseaua Alexandriei, Nr. 144, Sector 5, Bucuresti.

Activitatea 7 - Crearea de noi locuri de munca pentru gestiunea platformei de comert electronic

Prin proiect se vor crea 4 noi locuri de munca, cu urmatoarele responsabilitati: 3 persoane pentru partea software si 1 persoana pentru intretinerea echipamentelor (partea hardware a aplicatiei informatice de comert electronic). Prin aceasta masura, compania contribuie la cresterea gradului de ocupare a locurilor de munca si asigura facilitarea gestiunii softului de comert electronic la nivelul activitatii proprii.

Activitatea 8 - Training pentru personalul care va utiliza platforma de comert electronic

Aceasta activitate va presupune efectuarea trainingului de specialitate, dupa implementarea solutiei tehnice, scopul ei fiind de a prezenta utilizatorilor interni noul sistem, sfera sa de actiune, functionalitatea acestuia si modul in care softul va interveni in activitatea lor. Astfel, vor fi instruite 25 persoane, angajati ai beneficiarului, pentru utilizarea sistemului implementat.

Activitatea 9 - Training pentru personalul care va asigura mentenanta platformei de comert electronic

Acest tip de training este destinat formarii profesionale a personalului angajat al beneficiarului care va asigura mentenanta solutiilor informatice implementate prin intermediul acestui proiect. Persoanele angajate ale beneficiarului ce vor fi instruite pentru mentenanta sunt in numar de 2.

Activitatea 10 - Achizitie servicii de audit tehnic (inclusiv auditarea din punct de vedere al securitatii platformei de comert electronic)

Se vor achizitiona servicii de audit tehnic, cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare si a anexelor la contractul de finantare.

Activitatea 11 - Auditul tehnic (inclusiv auditarea din punct de vedere al securitatii platformei de comert electronic)

Auditul tehnic al aplicatiei informatice presupune activitatea de colectare si evaluare a unor probe pentru a determina daca sistemul informatic este securizat, daca acesta mentine integritatea datelor prelucrate si stocate, daca permite atingerea obiectivelor strategice ale proiectului si daca utilizeaza eficient resursele informationale. in cazul unei misiuni de audit a sistemului informatic, operatiile specifice sunt: verificarea, evaluarea si testarea mijloacelor informationale.

Activitatea 12 - Achizitie servicii de audit financiar

Se vor achizitiona servicii de audit financiar, cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare si a anexelor la contractul de finantare.

Activitatea 13 - Auditul financiar

Auditul reprezinta examinarea situatiilor financiare si a raportarilor contabile ale firmei si consemnarea rezultatelor in cadrul unui raport care certifica daca, in opinia auditorilor, raportarile contabile examinate reflecta in mod real situatia financiara a companiei, situatie care este in concordanta cu continutul proiectului.

Activitatea 14 - Management de proiect

Managementul proiectului este o activitate orizontala, menita sa asigure implementarea cu succes a acestuia, atat din punct de vedere al indeplinirii obiectivelor propuse, cat si din punct de vedere al eligibilitatii cheltuielilor efectuate.

Avand in vedere ca proiectul se implementeaza intr-o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului de finantare, pe tot parcursul implementarii acestuia vor fi intocmite si transmise catre Organismul Intermediar 4 rapoarte trimestriale de progres. La redactarea acestora se va respecta modelul convenit prin Contractul de finantare.